середа, 14 березня 2018 р.

Господи, дякую Тобі за те, що я можу дихати, можу рухатися, можу бачити красу цього світу, яку Ти створив для мене! Ти все так досконало впорядкував – пори року, зміну дня і ночі, спів птахів! Дякую Тобі, Господи, за цю весну, за квіти, за пробудження природи! Дякую Тобі за їжу, за затишний дім, за моїх рідних, друзів і за всіх, кого посилаєш на моєму життєвому шляху! Дякую за Твою любов, яку Ти проявляєш у всьому цьому! Навчи все це цінувати!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про мене

Моє фото
Навчалася в Улашківській ЗОШ І-ІІІ ступенів,1997-2001 - Чортківське педагогічне училище,2002-2007- Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича-хімічний факультет,здобула фах хіміка,викладача хімії. Одружена,коханий чоловік Андрій,діти Юля і Василько - щаслива сім*я!